Annonser från BloggPartner
Abby Larsson -


Gratis bio!

2009-11-28 @ 15:55:38 Opinion



Gratisbio:
Den sidan ligger nära mitt hjärta. Jag än så länge tjänat presentkort där. Jag har exempelvis lyckats få ihop tillräckligt mycket för att kunna köpa mig mycket kläder väldigt ofta. Här samlar du poäng genom värvningar, du får ytterligare 200p när en medlem blir aktiv, dvs. tjänat 100 egna poäng.

Skall du exempelvis beställa kläder från Ellos kan du göra det genom gratisbio, och få delar av summan du handlar för tillbaka i poäng. Du kan klicka på andra sidor, kostnadsfritt, och få poäng samlar även poäng genom shopping över internet, reklam där igenom. Du kan få upp till 1000p (=300:- presentkort) bara för att blogga om Gratisbio. Att lägga pengar på sajten är upp till var och en, själv har jag inte lagt ett öre.

Du sparar pengar på att registrera dig där!


Klicka HÄR för att registrera dig och få 25p extra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback