Annonser från BloggPartner
Abby Larsson -


Produkter jag använder.

2009-11-29 @ 22:21:33 Hairdresser

Jag har under en längre tid utsatt mitt hår med bla. hemmafärgning och plattångning. Det gav sitt resultat. En frisörs fruktan- tuggummihår. Jag stod inte ut med att klippa av mitt hår som jag länge sparat ut sedan sist jag klippte av allt. Ett gäng tjejer och jag åkte till frisör expo och jag frågade ägaren om vilka produkter som är bäst till ett sönderpreparerat hår. Han hjälpte mig att hitta rätt produkter. Det finns alltid en lösning!

Med hjälp av dessa produkter mår mitt hår bra igen och växer så det knakar.


1. Hårspray- Society, KEUNE
2. Silvershmpoo- Silver reflex shampoo, KEUNE
3.Hårlotion- Got 2 b smooth 'n chic, Schwarzkopf
4.Värmeskydd- Heatbeat, NAK
5.Proteinspray- Inner strenght, NAK
6.Hårinpackning- Fortifying mask, NAK
7.Glansspray- Lustre, NAK

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart köpte du produkterna? och hur snabbt växer ditt hår nu? :)

2011-06-26 @ 23:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback