Annonser från BloggPartner
Abby Larsson -


Ensam vårdnad.

2009-09-16 @ 19:43:44 Glamorous day

Yes, ni läste rätt. Som de flesta vet blev jag utkickad av min mor i slutet på Juli och har bott här hos pappa i arlöv. Jag stormtrivs här, med undantag för de sviniga kräken som trakasserar mig sexuellt på gatan när man ska gå till bussen.
Mamma har ofta smshotat mig om vice versa som jag inte vill berätta för alla. Både jag och pappa har fått nog! Imorgon ska pappa göra allt och kämpa för att få ensam vårdnad av mig. Kan ni förstå hur lycklig jag är?


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Håller tummarna för dig hjärtat <3

2009-09-16 @ 21:08:31
URL: http://rockapoppy.blogg.se/
Postat av: Jannike

Hoppas att allt blir bra <3 :D

2009-09-16 @ 23:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback