Annonser från BloggPartner
Abby Larsson -


från sängen

2009-09-30 @ 21:48:09 Vanity

Ligger i himmelsängen, insvept i mitt täcke. Bredvid mig har jag en kopp rykande hett indian chaï te. Det enda som hörs är mitt vändande av sidoblad i en shopaholics bekännelser.

Min skena som satt på lillfingret som skulle stanna där i 6 veckor, men åkte av efter 3h. Ska åka dit igen innan skolan imorgon. Jag börjar bli rätt trött på Region Skåne, det enda sjukhus där det går snabbt och de är vänliga är SöS i Stockholm. Borde jag flytta till Stockholm? Mina business kommer att gå bättre men shoppingproblemen bli värre.

Imorgon borde jag inte handla kläder utan åka till ikea och investera en stor garderob där alla mina prylar och pinaler får plats.

Puss♥

två dagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback