Annonser från BloggPartner
Abby Larsson -


Svar på tal, bitches.

2009-09-16 @ 19:54:20 Opinion

Postat av: alfred-

skärp dig. sluta visa upp din kropp på internet. fine att du har bra självförtroende och gillar din kropp, men skit i att lägga upp "nakenbilder" på din blogg.

2009-09-15 @ 16:30:03

Lilla Alfred. För det första tycker jag att du är oerhört feg och inte vågar stå för din åsikt så du kommenterar anonymt. För det andra, bara för att jag har bättre självförtreoende än dig behöver inte du vara avundsjuk, jag kan ha en "självförtroendeskola" för dig. Gillar du inte vad jag publicerar? Byt blogg!

Puss på dig fegis.

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Rätt gumman!

2009-09-16 @ 21:07:36
URL: http://madcreature.blogg.se/
Postat av: alfred-

VADDÅ KOMMENTERAR ANONYMT???? jag heter alfred?!?!?!?

jag klagade inte på ditt självförtroende, sluta bitcha dig mot mig och säga "bara för att jag har bättre självförtroende än dig" LÄSTE DU ENS VAD JAG SKREEEV????????????? alltså jag blir så arg, jag sa att jag tyckte att du kunde skippa nakenbilderna, det vart allt jag sa. jag bad inte om någon jävla föreläsning om hur man får bra självförtroende. fan, jag trodde inte du kunde sjunka lägre i mina ögon, men när du skriver ett inlägg på det viset, så visar du att du inte läste vad jag srev, utan trodde att du visste & skrev utifrån det.

ha så skoj med nakenbilderna, spya på dig nakenfis.

2009-09-19 @ 17:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback