Annonser från BloggPartner
Abby Larsson -


Amanda 17.

2010-02-06 @ 15:48:51 Glamorous day

Hej vänner!

Jag har varit i Anderslöv i den by som jag bodde i 13år innan. Vid 20-tiden gick jag till Amanda som bor i byn då hon skulle fira sin födelsedag. Hon fyllde 17år för ngra dagar sen, kändes riktigt kul att träffa många av sina gamla vänner som man gick med i mellan- och högstadiet. Dels alla äldre som går gymnasiet som jag även lärt känna på hennes andra fester. Tyvärr har jag inga bilder då jag glömde min kamera hemma, dumt nog! Jag vet att Johanna har fotat och filmat en hel del, när hon publicerar dem ska jag dela med mig :)

Nu ska jag fortsätta städa, det blir chill-i-dill-krök hos mig ikväll.
Hoppas att ni har en underbar lördagskväll, någon tittar säkert på melodifestivalen.

Kommentarer
Postat av: emelie

haft en bra dag? :)

2010-02-06 @ 22:19:39
URL: http://yourlifesuck.blogg.se/
Postat av: bella

SV; aa ja gör min design själv

2010-02-06 @ 22:27:06
URL: http://bbellaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback