Annonser från BloggPartner
Abby Larsson -


Friskis och svettis.

2010-02-04 @ 15:14:06 Vanity

Har precis kommit hem från skolan och friskis. Som vanligt om torsdagar har vi bara 3 lektioner. Matte, engelska och svenska. Rätt skönt ändå att inte behöva gå långa skoldagar hela veckan. Det hade blivit ännu bättre om snön och slasket hade försvunnit. Stan är grå och trist. Jag längtar till man kan släppa sina stora vinterkängor och kunna ha sina stövlar igen utan att det läcker in.

Idag på friskis fokuserade jag på ben och rumpa, samt kondition som jag gör varje gång. Jag tränar Mån, tis, tors och fre. Max en timme! Man ska sluta när det är som roligast, hade jag själv fått välja hade jag kunnat träna i 2h.
Nu ska jag hitta något nyttigt att äta, blir ingen kebabrulle precis ;)


Kommentarer
Postat av: Felicia

sv-visst är den! nä har ingen koll på vad den kostar, men går ju att kolla på deras hemsida :)

2010-02-04 @ 15:52:43
URL: http://fsvedberg.blogg.se/
Postat av: Anneli

Det är bra att träna. Men man ska tänka på att inte träna samma saker på kroppen hela tiden. Måste träna hela kroppen så man inte tröttar ur muskeln. :) Men det är bra att du tränar, tillskillnad från mig som inte har börjat än! :)



Kram!

2010-02-04 @ 17:34:56
URL: http://kristallkrona.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback