Annonser från BloggPartner
Abby Larsson -


Mys!

2010-02-23 @ 23:14:39 Glamorous day

Martin åkte hem för en stund sen. Vi fikade först på Barista i stan, efter en stunds pratande fick vi sällskap av Jenny. Vi handlade lite smått och tog sedan bussen hem. Efter den lilla bussturen blev det filmmys med popcorn, vi såg Green street holigans- en av mina favoritfilmer. Börjar alltid gråta när Pete dör, stämningen och musiken sen kommer tårarna fallandes mot min kind.

Nu har jag iallafall tvättat av mitt smink, sitter i en stor t-shirt och väntar på att sängen får egna armar och ben så den kan hämta mig bort från datorn. Ska lägga mig snart, imorgon bygger jag på naglarna igen. Jag fixar dem på Ninas skola i staffanstorp som heter N.F Education. Jag ska testa ett nytt material imorgon som heter extreme. Har bara haft gelé och akryl innan så det ska bli spännande, hehe!


Söta, men det är FÖR mycket. Naglar ska vara rena och välskötta. Inte en massa krims krams på dem.

Kommentarer
Postat av: Sara

Halloj!

Tack så mycket!

Ny dag... nya erövringar! (?) :D

Har du några planer? Själv är jag mest irriterad och vill tillbaka till kudden...

2010-02-24 @ 08:50:06
URL: http://unbelievablegorgeous.blogg.se/
Postat av: cassandra backman

tycker den biten i filmen är så sorglig:'(

2010-02-24 @ 09:09:43
Postat av: T

Hej! jag tyckte de rosa naglarna va skitfina! de med små rosetter. dock föredrar jag också vanliga med normalt nagellack på, men självklart rosa :)



ha en bra dag!!

2010-02-24 @ 09:35:28
URL: http://absolutbitchez.blogg.se/
Postat av: BECAUSE YOU´RE WORTH IT

f i n b l o g g

2010-02-24 @ 09:42:52
URL: http://msjolund.blogg.se/
Postat av: Christina

Söta naglar men skulle nog fan inte kunna leva normalt med dem på :P

2010-02-24 @ 17:47:10
URL: http://christinarooth.blogg.se/
Postat av: elin

alla tycker ju olika, du kan inte säga att naglar SKA vara 'rena och välskötta', som du uttrycker det. jag tycker att dom där ser väldigt rena och välskötta ut, och fan så mycket roligare :)

2010-02-26 @ 17:01:33
Postat av: Abby: till elin.

Detta är bara min åsikt, min blogg och mitt val till vad jag vill publicera. Du behöver inte läsa min blogg om du känner dig påhoppad. Puss

2010-02-26 @ 19:49:20
URL: http://abbylarsson.blogg.se/
Postat av: Jess

det finns sjukt mycket sant att kopa i tokyo!

man ser folk varje dag med lika spexiga naglar

valdigt intressant (:

btw kul att hitta din blogg

x

2010-02-27 @ 17:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback