Annonser från BloggPartner
Abby Larsson -


Dålig uppdatering.

2010-01-31 @ 22:49:39 Vanity

Sorry tjejer!

Jag har haft fullt upp. På städjobbet som jag har i slutet av varje månad jobbade jag nästan hela dagen och var helt slut. Sen skulle man upp 3 på morgonen för att kunna komma till skolan från Kristianstad. Tyckte att det var tråkigt att inte kunna uppdatera, men ibland blir det så.

I helgen har jag helt enkelt inte haft tid att blogga för den delen heller, jag har varit överallt och ingenstans känns det som. Sova på biljardbord i Mickes hus, varit med Jenny och slagit nytt personrekord i att hålla sig vaken i 24h.
Det var ett rent helvete. Vi sminkade oss i 30min, diskade och bakade mitt i natten. Tur att ingen vaknade av elvispens ljud.

Fjortisläpparna var ett måste.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback