Annonser från BloggPartner
Abby Larsson -


Möblera om.

2010-01-21 @ 17:58:28 Glamorous day

Kom nyss hem och har hoppat i mjukisdressen. Fy vad kallt det är ute! Hade velat sätta mig på första bästa plan till ett varmt och soligt land. Allt jag ha att säga är dream on, Abby!

Annars har dagen varit lugn. Började med frukostchill med klassen på mattelektionen, jag hade mina muffins med som jag bakat och bjöd på mina frisörvänner. Väldigt uppskattade var dem, jag är grym i köket ;) Vi slutade vid 12-tiden, då åkte jag hem till Jenny och hjälpte henne att möblera om hennes rum. Hon har skadat handen och behövde lite hjälp, självklart ställe man upp för sina vänner. När vi väl var klara gick vi till Mobilia för att kika i affärer och se ifall något föll oss i smaken. Varken jag eller Jenny hittade något. Hoppas att det finns nya kläder tills studiebidraget trillar in.

Min mage kurrar jättehögt, man kan nästan tro att det åskar. Ska nog göra mig en toast att knapra på tills pappa kommer hem.

Hoppas att ni har haft en bra dag!♥

Kommentarer
Postat av: Josefine

Tack så hemskt mycket! :D

2010-01-21 @ 18:37:28
URL: http://josefinesflock.blogg.se/
Postat av: daaniela

- tack så jätte mkt :D jadå själv också?

2010-01-21 @ 20:33:06
URL: http://daanielab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback