Annonser från BloggPartner
Abby Larsson -


Mot förorten!

2010-01-17 @ 17:06:31 Glamorous day

Ska åka och lämna min lillasyster hemma hos mamma igen. Pappahelgen är över nu. Äntligen få sova i sin egna säng igen. Inatt sov jag inne hos pappa och natten innan hemma hos Jenny.

Vi ska hämta lite av mina saker hemma hos mamma. Hon ser ingen mening med att jag har saker där när jag inte bor där längre. Fine tänker jag! Jag har hur mycket barnleksaker som helst. Dockvagnar, skötbord, spel, godedjur och hela köret! Sen finns det 3/4 av min garderob där, så jag kommer sälja en del här på bloggen :)

Just det! Kajsa och pappa står och stampar med fötterna i hallen nu, måste nog lägga på ett kol.

Kommentarer
Postat av: ann-lo :)

svar: tack detsamma ! :D

hoppas du har haft det bra,

kramar ann-lo :)

2010-01-17 @ 17:28:38
URL: http://annloyouknow.blogg.se/
Postat av: Frida :)

Fin blogg du har :)

Hoppas du har det bra,

kramar frida<3

2010-01-17 @ 17:37:25
URL: http://finastefridaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback