Annonser från BloggPartner
Abby Larsson -


Pamela Anderson- Star.

2010-01-18 @ 16:57:08 Opinion

Jag kan inte sluta babbla om min bok som jag håller hårt om, och läser så ögonen trillar ut.
Jag citerar ur boken:


Ena sekunden jobbar hon dag på en skönhetssalong och natt på en restaurang, i nästa är hon omslagsflicka och är i hetluften dygnet runt. Men det är inte alldeles lätt fär en naiv och troskyldig småstadstjej att hitta sin plats i en värld där alla slåss om utrymmetmed näbbar och klor, och där många är beredda att göra vad som hest för sina femton minuter i rampljuset.

Star berättar vad som verkligen händer i Hollywoods hieraki, bakom slängkyssar och kamerablixtar. Här möter vi uppumpade D-kupor, hårdblonderade B-skådespelare och åtskilliga uppblåsta egon. En tjej som sett allt från insidan.




I love it!


Kommentarer
Postat av: julia

hej, hoppas allt är bra med dig idag :)



har en frågestund på min blogg, kika in och ställ gärna en fråga :)

2010-01-18 @ 17:21:00
URL: http://jjuliees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback