Annonser från BloggPartner
Abby Larsson -


Salongsdag!

2010-01-18 @ 13:55:11 Hairdresser



Gick upp i morse vid halv nio och gjorde mig i ordning, kollade på tv och åt frukost. När jag sen skulle ta bussen till skolan upptäcker jag att någon idiot stulit mitt busskort! Jag letar igenom alla mina fickor i jackan och väskan. Inget busskort där heller. Vad tusan ska jag ta mig till. En sur bussgubbe var det också. Får snart åka till Lund och spärra det gamla och köpa ett nytt.

Annars var jag i salongen hela dagen och klippte lika längder på våran herrdocka samt gjord en volymföning.

Vår herrdocka, Jesus som vi kallar honom, efter volymföningen.

Kommentarer
Postat av: Jannike

ohh sexy ;) HAAHH XD

våran ser lite bättre ut ^^

2010-01-18 @ 15:59:53
URL: http://hairandinkbybm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback