Annonser från BloggPartner
Abby Larsson -


Utmanad!

2010-01-10 @ 11:05:28 Vanity

Blev utmanad av Barbienadja!

VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
Okej, 10år sen.. då var jag 6år. Jag gick i förskolan och tränade akrobatik.

VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
Ett år sen gick jag i nian. Vår skola brann upp 3 dagar innan sista terminen började. Vi fick gå på en gymnasieskola i lund i fem veckor sen baracker resten av tiden.

FEM SNACKS DU GILLAR
Nötter, popcorn, grönsaker, choklad och surt.

FEM LÅTAR DU KAN HELA TEXTEN UTANTILL 
Promoe- svennebanan
HIM- buried alive by love
Mimikry- Alderland
PSD- Jai ho!
Blinka lilla stjärna (räknas det?)

FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MILJONÄR
Köpa massvis med kläder, skaffa ett stort hus, skänka till välgörenheter, skaffa en lila lamborghini och ännu mer kläder.

FEM DÅLIGA VANOR
Dricker direkt ur mjölkpaketen, pedant, shoppaholic, dåligt humör och sexberoende.

FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA
Blogga, shoppa, baka, träna, skulptera med hår.

FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I ELLER KÖPA
Haremsbyxan (väldit populär på Not-to-wear-listan), USCH!
Mormorstrosor.
Pälsjacka.
FÖR korta kjolar, gå utan om du vill visa allt!

FAVORITLEKSAKER
Datorn och kameran.

FEM JAG VILL SE GÖRA DENNA UNDERSÖKNING
MADDE, CAZSIE, AH, LUSSETTI, ERICA.




Kommentarer
Postat av: ERICAPERZZON

Jag har gjort den nu;P så gott det gick, jag blir alltid tom i skallen när jag ska göra sånna listor;P

/E

2010-01-10 @ 17:22:12
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback