Annonser från BloggPartner
Abby Larsson -


Flottigt och livlöst hår

2010-07-28 @ 17:54:49 Questions.

Hejsan! Har just hittat till din blogg och här kommer jag verkligen stanna och ta del av dina tips och trix!
En fråga till dig bara:
Har du något tips till människor med långt livlöst hår, och får väldigt flåtigt hår efter bara en natt? Jag har testat avvänja det från daglig tvättning, men jag klarar inte av att måsta sitta inne för att jag har så flåtigt hår.. Tacksam för svar i ett inlägg, så jag inte missar det! Kram och tack för en fantastisk blogg! /Cornelia.

Svar:
Hej Cornelia!
Jag har bloggat om dessa ting du beskriver. Klicka vidare på länken här under så kommer du till smarta knep som hjälper mot livlöst och flottigt hår. Utför du dessa behandlingar kommer du inom kort slippa ha livlöst och flottigt hår.
Livlösthår!
Flottigt hår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback