Annonser från BloggPartner
Abby Larsson -


Inpackning

2010-07-27 @ 17:36:26 Glamorous day

Har nästan precis kommit hem från utbildningen. Vi gjorde återbesök idag på min bästa vän Tina, lärorikt men jobbigt att fila lyft. Man måste vara extremt försiktig! Jag kommer få bilder av Angie ikväll eftersom jag glömt min kamera hemma.

Jag och Buddha tänkte ta ett varmt bubbelbad och pensla i hårinpackning. Nu på sommaren torkar solen ut håret alldeles för mycket, därför tänker jag tillsätta fukt så håret fortfarande behåller sin glans och styrka. Borde blir bättre på att göra det, hehe!


Kommentarer
Postat av: amanda-min stil i ord&bilder

love buddha, haha;)

2010-07-27 @ 19:10:56
URL: http://amandabergholm.blogg.se/
Postat av: Linnea

Sv: Jättefin blogg :)



---



Jag är en av 5 finalster här http://wobuffet.blogg.se/2010/july/finalisterna.html#comment



SÅ SNÄLLA RÖSA PÅ MIG SÅ JAG VINNER :)

Den som röstar, säg till mig så länkar jag ! ;)



Din enda partyblogg, www.linlicious.blogg.se

2010-07-27 @ 20:57:15
URL: http://linlicious.blogg.se/
Postat av: Tinna

Men tackar, gud vad roligt att höra:)

Roligt då blir du klar i morgon? Lycka till!!

Ja det är verkligen kul med naglar, men kan tänka att det är riktigt kul med hår också:)

Tycker du gör jätte snygga naglar också!

Kram Tinna

2010-07-27 @ 22:19:41
URL: http://allwayspink.blogg.se/
Postat av: Cornelia.

Hejsan! Har just hittat till din blogg och här kommer jag verkligen stanna och ta del av dina tips och trix!

En fråga till dig bara:

Har du något tips till människor med långt livlöst hår, och får väldigt flåtigt hår efter bara en natt?

Jag har testat avvänja det från daglig tvättning, men jag klarar inte av att måsta sitta inne för att jag har så flåtigt hår.. Tacksam för svar i ett inlägg, så jag inte missar det! Kram och tack för en fantastisk blogg! /Cornelia.

2010-07-28 @ 03:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback