Annonser från BloggPartner
Abby Larsson -


Löshårsfråga

2010-07-25 @ 22:33:50 Questions.

Du har en grymt bra blogg, läser den ofta :D
Jag undrar om du kan hjälpa mig med ett hårproblem som jag har. Jag var så trött på mitt långa, slitna hår så jag klippte av det bara sådär, så nu har jag knappt ner till axlarna. Problemet sedan är att håret längst ner är väldigt, väldigt tjockt och står ut. Och det står ut fastän att man plattar det, det funkar liksom inte att platta ut det och på grund av det så kan jag inte ha mitt löshår eftersom det ser jättedumt ut.

Du som blivande frisör, har du något tips? :D
Tack på förhand
/ Melissa

Svar: Tack Melissa! Jag skulle föreslagit att du tunnar ut håret rejält och klipper upp det så ditt hår faller i olika längder. Sedan klipper du in ditt löshår så övergången inte syns lika mycket, det kan hända att du får klippa av en del men det är enda sättet för ditt löshår att passa in. Be en frisör hjälpa dig att klippa in löshåret så inget går fel.
Lycka till!
/Abby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback