Annonser från BloggPartner
Abby Larsson -


Utgång.

2010-06-14 @ 21:19:24 Glamorous day

Jag har kass uppdatering! Anledningen är att det är så mycket annat viktigt jag gör om dagarna än att hänga ut mitt liv på denna bloggportal.

I helgen har jag varit hos min fina vän Anna. Joakim och Jimmy var där på långväga besök, från Kungsbacka. Vi kollade på Paranormal activity i fredags och jag blev rent ut sagt skit rädd! De hade jättekul åt det och skrämde mig hela tiden, Anna fick till och med följa mig till toan så rädd jag var. I lördags var vi ute på olika nattklubbar, bla Barcelona, Gökboet och Breeze. Hade jättetrevligt med folket som var med oss! Vi kom hem rätt sent, fem på morgonen.


Kommentarer
Postat av: Leia

Fin klänning!

2010-06-19 @ 14:12:58
URL: http://novembervind.blogg.se/
Postat av: Simone

Fin du är!

2010-06-20 @ 23:02:18
URL: http://siiimoneh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback