Annonser från BloggPartner
Abby Larsson -


Frisörshopping!

2010-05-20 @ 21:53:02 Shopping

Jag och Anna var på roadtrip runt Malmö på dess olika frisörgrossister. Vi var på Frisörexpo, Frisörgross samt THS. Vi hade båda skrivit gulliga inköpslistor, Anna har något kvar att inhandla medan jag hittat mitt. Riktigt skön människa är Anna, ångrar inte en sekund i hennes närhet. Är väldigt stolt över henne, hon provade studentklänningen idag som hon varit bekymmrad över att inte komma i. Hon ringde mig nu i kväll och var jättelycklig att blixtlåset gick enda upp! Vi ska fortsätta träna tillsammans och köra våra dieter.


Expos blekningspulver, Alfaparfs väteperoxid

Blekningshätta, virknålar i olika storlekar.

Dust it, D:fi d:struct, D:fi extreme hold

Gazette mousse, Revlon nutri color creme 1002

Kommentarer
Postat av: emma norrbin

Smart blogg. :) den kan jag ha nytta av ;)

http://emmaonline.blogg.se

2010-05-22 @ 22:50:21
URL: http://emmaonline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback