Annonser från BloggPartner
Abby Larsson -


Varför jag blir frisör?

2010-05-10 @ 19:15:34 Questions.

Fråga: Hur kom det sig att du ville bli frisör?

Svar: Allt började med att jag älskade att sitta hos frisören och bli klippt. Jag ville bli likadan som henne, barbiedockorna blev mina första kunder. År 2007 startade jag ett företag som tillverkar och säljer extensions och det driver på fortfarande. Det var inget snack om saken att jag skulle bli frisör. Nu snart 17år, egen företagare och blivande frisör. Man måste ha viljan och satsa för att komma någon vart! Tveka inte, hoppa på tåget och se vart det tar dig.



Kommentarer
Postat av: Monkey

tack du med!

2010-05-10 @ 19:30:06
URL: http://www.monkeypig.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback