Annonser från BloggPartner
Abby Larsson -


Utseende som en Asiat?

2010-11-24 @ 18:29:29 Questions.

Fråga: Hej! Jag har följt din blogg sen i somras då jag bodde i Finland. Nu har jag flyttat till Sverige och märkte nyss till min häpnad att vi bor i samma by!
Hursomhelst så skulle jag fråga om du har asiatiskt påbrå? Du och din syster har väldigt speciella utseenden, dock på ett positivt sätt, och jag har gått och småfunderat för mig själv vad ni har för gener egentligen! Hoppas du inte tycker min fråga är allt för underlig. : D
Ha det bra!

Svar:
Vad roligt! Jag har då aldrig sett dig i Arlöv, vi kanske inte ens bor i samma del. Nej, min familj är 100% svenskar och är alla uppväxta i Trelleborgs kommun. Det finns absolut inget spår av asiater i vår släktträd. Jag är Pappa upp i dagen!

Ser vi ut som Asiater!?



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är de för kamera du har?

Kan du berätta lite om det? fina bilder du tar ju:)

2010-11-24 @ 19:07:59
Postat av: Sofie ♥

allt bra? :')

2010-11-24 @ 20:02:23
URL: http://zirres.blogg.se/
Postat av: björn

ta bårt

2011-02-05 @ 14:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback