Annonser från BloggPartner
Abby Larsson -


School photography

2010-10-12 @ 15:00:23 Glamorous day

Skolfotot gick bra idag, var dock en smula stressad imorse, hehe! Varför ska man alltid göra sig snyggare för ett foto som man tar 1 gång om året? Den tanken slog mig imorse när jag stressade igenom håret med plattången. Vi tar ju så många andra bra bilder, varför är just detta så himla viktigt? Att hela malmö kommer se detta foto kliar inte mig någonstans, det finns ju folk över hela sverige som ser bilder på mig på facebook med miniräknare i munnen och pennor i näsan och det tycker jag inte är ett dugg pinsamt.

Folk skrattar med mig, inte åt mig.



Kommentarer
Postat av: Sara

Du har en poäng. Fin bild :)

2010-10-12 @ 15:25:51
URL: http://saraa96.wordpress.com
Postat av: louise

hej!

för ett tagsen anmälde du dig till veckanblogg tävlingen jag hade på min blogg.. :)

kika in och titta om du har vunnit, annars har jag startat en ny som du gärna får anmäla dig till! :)

kram

2010-10-12 @ 18:54:37
URL: http://louiseeb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback