Annonser från BloggPartner
Abby Larsson -


Sleeping beauty

2010-10-20 @ 16:33:42 Opinion

Jag kan inte rå för det, men jag kan under några omständigheter inte sova utan sovmask längre! Bara tanken av att lägga mig i sängen och ställa in mig på sömn och se mitt rum, det påminner mig bara om jobb. Jag har min frisörhörna och mittemot är mitt nagelbord. Med hjälp av sovmasken slipper jag se dessa jobbiga perspektiv när jag väl ska sova. Är det fler än jag som sover med sovmasker? Jag tycker de är grymt bra!

Mina favoriter!


Kommentarer
Postat av: Sofia Andersson Martinsson

snygga ;)

2010-10-23 @ 09:24:24
URL: http://alsolian.blogg.se/
Postat av: Josephine

Jag har precis börjat sova med sovmask & det är så sjukt underbart. Eller jag använder mitt hårband så länge, men jag ska skicka efter ett snart men jag hittar inga någonstans? Vet du var jag kan köpa några?

2011-01-21 @ 14:47:11
URL: http://bellevous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback