Annonser från BloggPartner
Abby Larsson -


Frågor

2011-04-11 @ 20:24:00 Questions.

Fråga: Hej abby:) jag undrar var det var du lärde dig bygga naglar, vad det kostade och hur länge det varade? :)

Svar: Jag tog en sommarkurs på N.F Education, dagarna varierar men kolla på deras hemsida! Kan verkligen rekommendera skolan, lärarna är awesome!! www.nagelutbildningar.se



Fråga: hej! jag funderar på om jag ska köpa en sådan mobil, riktigt fin ju! så ja undrar , är du nöjd med det? får man köpa skydd till den elr får man med de? ha en bra dag, kram!

Svar: Min Nokia C-300 hot pink köpte jag mest för min andra mobil krashade och behövde en direkt, helst rosa också! Fick betala 999kr på Net on net. Jag är supernöjd och skulle inte vilja byta mot en annan. Man får en plastfilm över displayen, min satt i 2 månader innan jag pillade bort den. Man kan köpa nya på till expempel teknikmagasinet.



Fråga: hej abby , blir man hungrig av dem shakarna? & vart går de att köpa och hur mycket kostar dem?

Svar: Eftersom du dricker en shake var tredje timme och dricker massor med vatten mellan målen kan jag säga att du inte är speciellt hungrig. Jag köper en låda med 25st påsar som räcker 5 dagar på Netto för 180kr. De finns på andra matvarubutiker, Netto är närmst för mig.

Fråga: vart håller du till när du bygger naglar? och vad kostar det?

Svar: Jag finns hemma i Arlöv, en förort till Malmö. Prislistan hittar ni HÄR!


Kommentarer
Postat av: Sarah

sv: det är luugnt! okej :)

2011-04-11 @ 22:09:52
URL: http://sbogefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback