Annonser från BloggPartner
Abby Larsson -


Dag 1

2011-08-12 @ 21:29:42 Glamorous day

Blev mycket shopping hos supersöta Keit, jag har beslutat mig att visa allt när jag kommer hem.. om jag kan låta bli haha! Det är jättedåligt ljus på mitt rum här i Stockholm, tycker inte det är kul att visa gryniga och gula bilder.

Ikväll blir det hemmamys med redbull och ostbågar. Imorgon har jag inga planer, blir kanske lite träning och en snabbis i stan beroende på vad jag orkar.


Utanför Forum Nacka

Ruskigt god sommarsallad.


Kommentarer
Postat av: fatima

hej jag undrar en sak... jag har morkguldblont harfarg just nu..vad skulle handa om jag kopte tva olika farger, tex guldblond och ljusguldbrun och blanda dom ihop och fargade haret?? skulle det bli nan guldljusbrun farg da eller blir det misslyckat?

2011-08-13 @ 18:59:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback