Annonser från BloggPartner
Abby Larsson -


Förkylning på ingång?

2011-08-24 @ 23:02:10 Glamorous day

Kännt mig krasslig sedan inatt. Täppt i näsan mellanåt, kallsvettas men ingen feber för tillfället. Imorgon är det projektdag, tur att jag och Nadja gör det hemmifrån vid våra datorer. Då kan jag både jobba och vila under dagen utan att känna press på mig själv.

Och och och, jag ska till min sötnos i Örebro i november bestämde vi nyligen. Åh! Vi har inte träffats på 2 år, är alldeles pirrig i magen så mycket jag längtar och saknar henne!


Kommentarer
Postat av: Mady Sunshine

Min sötAbby!! <3 :D Pirrar här borta också ska du veta!

2011-08-27 @ 22:32:10
URL: http://madysunshinesblog.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback