Annonser från BloggPartner
Abby Larsson -


Dresscode

2011-02-21 @ 20:46:00 Dresscode

Det har inte blivit några dresscodes på ett tag, det beror mycket på att jag går runt i pappas träningsbyxor och en tjocktröja hela dagarna. Är opererad i mitt vänstra knä (rosa kryckor!!!) och kan inte ta mig ut utan hjälp.

Men eftersom jag tvingade med pappa ut idag så fick jag klä mig lite anständigare. Handlade lite nagelsaker som jag visar imorgon, när det är mörkt ute får bilderna ett gult sken och jag kan verkligen inte redigera!


Top- H&M
Leggins- Gina


Kommentarer
Postat av: Kjartannikita

I like your website. Good job.

2011-11-29 @ 07:06:36
URL: http://kjartannikita.blogfrombed.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback