Annonser från BloggPartner
Abby Larsson -


Operation imorgon.

2011-02-13 @ 20:11:24 Glamorous day

Som många av mina trogna läsare vet har jag en idrottsskada i mina knän och har haft ett rent ut sagt helvete med de. Nu, äntligen efter sex långa och lidande år ska jag äntligen göra operationen. Har blivit felbedömd av läkarna eftersom jag haft en helt ny människa vart enda gång jag besökt sjukhusen.

Iallafall var jag idag hos Petra och hämtade ut mina kryckor som hennes pojkvän lackerat rosa och Petra själv har pimpat med pärlor och bling bling. Är så himla glad att de gjorde det för mig! Imorgon åker de med mig till sjukhuset, alla hjärtans dag och allt.. Men vad fan, ett par rosa kryckor slår allt?




Kommentarer
Postat av: JaninaEnglund

Coola kryckor, och lycka till! :)

2011-02-13 @ 21:44:32
URL: http://janinaenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback