Annonser från BloggPartner
Abby Larsson -


Fruktansvärt trött!

2011-01-11 @ 23:11:46 Glamorous day

Ska alldeles strax kasta mig i sängen efter en händelserik dag. Gick i skolan till lite över två, direkt när jag kom hem började jag och pappa laga mat, korvlåda eller som vi säger på skånska "koarvalåuda" MUMS! Jag träffade även en nära vän som bor här i Arlöv som heter Madde, vi umgås nästan varje dag och ser varandra som systrar på riktigt.

Imorgon ska jag till skolan för att åka på studiebesök till Toupema, en löshårsgrossist i Malmö. Som jag nämnt tidigare har jag löshårserfarenheter sedan 4 år tillbaka. Har hört mycket negativt om Toupema och ska verkligen ställa de mot väggen imorgon.

Bild på mig och Maddes son Zackarias på nyår.
Ett riktigt charmtroll inte sant?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback