Annonser från BloggPartner
Abby Larsson -


3 frågor, 3 svar

2011-07-19 @ 11:41:20 Questions.

hej, måste bara få fråga dig :) när du hade dreads förut, gjorde du hemmagjorda syntetdreads då? :) isåfall vart köpte du håret ifrån? :) de va riktigt snyggt på dig. och sen hur flätade du in dom? :D tack på förhand!
mvh sabina

Hej! Jag gjorde mina egna dreads, maskingjorda är dubbelt så dyrt och håller inte ens en vecka. Hemmagjorda har en väldigt lång livslängd, man kan värma om de i en oändlighet så vida de är ordentligt gjorda i grunden! Guider hur man flätar in finns på internet!


hej. jag har just klickat mig in på din blogg. jag ser att du håller på med hår och naglar. formar du ögonbryn också? för vad jag vet gör de flesta frisörer det. bara nyfiken såhär vid middagstid :)

Hej! Jo, de flesta frisörer plockar bryn även jag. Dock har jag planerat att gå en utbildning där man lär sig vilka former som passar till kunden sen även rätt färg om de ska färgas. Ska bli spännanade!



har du ngt tips för naglar som "flagnar"? typ delar sig :P
har följt din blogg ett bra tag o nt hört ngt om killen på länge, hur går de me pojkvännen din?


Skaffa ett nagelstärkande lack, mer om det kan du läsa i detta inlägg! 

Vi var nog sveriges mest upptagnaste par haha! Han pluggar i Danmark och jobbar. Jag går gymnasiet och jobbar. Vår tid räckte inte till, våra vänner var även viktiga.

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback