Annonser från BloggPartner
Abby Larsson -


Manligt sällskap

2011-03-05 @ 13:48:30 Glamorous day

Min vän Mathias ringde och väckte mig inatt vid 5-tiden och undrade om jag hade lust att kolla film/tv och snacka lite. Yrvaken som jag var sa jag till honom, ja om 10 minuter kan du komma! Var tvungen att vakna till liv först, men ack nej. Han står redan utanför min port, haha! Släppte in honom och låg i min säng och kollade på tv och snackade om allt mellan himmel och jord. Jag fick sovit två ynka timmar inatt och är stört pigg nu! Mathias slumrade till i några timmar i morse, då drack jag kaffe och kollade på tv och retades allmänt med honom.

Trots att vi bara bor 5min gång från varandra ses vi allt sällan, vi får bättra oss på det. En finare vän än Mathias får man leta efter!



Min morgonoutfit!


Kommentarer
Postat av: Lisbeth Köhlqvist

Tänk vad lustigt det är. Skittrött när man varit vaken på natten o legat o glott i taket.

Har man varit vaken för att kul/mysigt känns det inte. Bara som om man fått ny energi

2011-03-06 @ 10:16:10
URL: http://tankelek.blogg.se/
Postat av: Alba

Vad gulliga tofflor :)

2011-03-06 @ 14:06:29
URL: http://albalauthers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback