Annonser från BloggPartner
Abby Larsson -


Det hände igen.

2011-05-28 @ 21:32:02 Glamorous day

Man blir så fruktansvärt irriterad när kunder bokar tid, sen dyker de inte upp. Det hände idag och i lördags för en vecka sen fast två olika personer, Sabina skulle få nya naglar vid 15-tiden. Kvart över tre ringer jag henne men får inget svar. Tycker det är oerhört tråkigt när jag erbjuder den lilla lediga tid jag har till kunder så skiter de i att komma. Det är sorgligt. Snart kommer väl springnotor också.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Det är ju tyvärr så.. Mycket därför många nageltjejer slutar med det dom älskar. Jag tröttnade lite därför.. Men ska ta upp allt nu igen :) Saknar det ju!

Är det UV-lampa från Creative? :)

2011-05-29 @ 22:56:38
URL: http://sandrutts.blogg.se/
Postat av: RABBITSFOOT.

fan vad tråkigt, hur kan man med?

2011-05-30 @ 01:57:02
URL: http://rabbitsfoot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback