Annonser från BloggPartner
Abby Larsson -


Marknadsföring

2012-04-10 @ 23:36:08 Questions.

Fick en fråga om vem jag anlitade att göra min skylt.

Jag tog hjälp utav killarna på Accord skylt och reklam i Malmö. Ramak som äger stället designade min logga på plats och jag hade väldigt många pretentioner på hur det skulle se ut. En typiskt jobbig kund! Han uppföll mina förväntningar.

Det bästa med Accord är att de tillverkar allt där, alltså inga mellanhänder. Framför allt att du kan sitta och vänta medan dina produkter trycks färskt! Jag kommer fortsätta anlita Accord! Skulle aldrig få för mig att byta!

Accord skylt och reklam finns på Lundavägen 56.T, mitt emot kirsebergsanstalten. De gör allt du kan tänka dig i marknadsföring för ditt företag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback