Annonser från BloggPartner
Abby Larsson -


Hittat min träningspepp

2012-02-13 @ 16:27:00 Glamorous day

Jag har inte satt min fot på gymmet på exakt en månad. Lite trist eftersom under jullovet var jag på gymmet varje dag, hann jag inte under dagen var jag där på natten. Idag i skolan fick jag tillbaka peppen att träna- att gå i dessa sjuttioelva trappor varje dag får mig att flåsa som en gris. Nej, idag är det dags att ta tag i träningen igen.

Det är slut på chips och godis om vardagarna, ska börja med min pulver diet också. Sist tappade jag 12kg på 4 veckor, och gått upp 5kg av de 12. Denna gången ska jag kombinera med träning, detox vore också kul att testa.


Jag och min PT efter ett köttigt pass.

Min PT Raphaell.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback