Annonser från BloggPartner
Abby Larsson -


Rensa luften

2012-02-08 @ 13:42:43 Vanity

Min blogg handlar just nu mest om jobb, det är så jag lever. Skolan först sen hem och jobba, jag trivs med att ha det så! Bloggen är inte den samma som den var förut när jag inte hade jobb att göra, du uppdaterades den varje dag med flera inlägg.

Vad vill ni veta mer om, och läsa i min blogg? Om det inte kommer någon feedback får ni läsa om mitt jobbdravel, och sedan läggs bloggen ner. Det är upp till er!


Kommentarer
Postat av: my

Kul att se vad du gör, naglar, hår och så :) Du klär dej sjukt fint med, så outfits är kul :)

2012-02-08 @ 19:48:13
URL: http://mybelieved.blogspot.com/
Postat av: erika

Jag tycker de är kul att se hur mycket du jobbar! du är en stor inspiration till många andra :) fortsätt som du gör och lägg inte ner bloggen!

2012-02-08 @ 20:36:55
Postat av: Anonym

Jag gillar jobbsnacket och bilder på alla fina naglar :)

2012-02-10 @ 11:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback