Annonser från BloggPartner
Abby Larsson -


Skönhetsmässa

2012-01-28 @ 16:30:00 Glamorous day

Vi frisör- och stylisttreor på skolan hade som uppgift i våran försäljning och servicekurs att anordna en skönhetsmässa och kontakta olika leverantörer. Jag och Nadja, eller mest jag och fick över Nadja på min sida,  valde Gocciani som företag och kontaktade dem i intresset av att sälja deras supersnygga Jessie Steele förkläden som jag skrivit om på bloggen innan.

Förklädena gjorde succé! Dock kom det inte lika mycket folk som vi hoppades på och det blev långtråkigt mot slutet. Vi fick välja två stycken förkläden var som tack för vi valde att sälja för Gocciani AB.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback