Annonser från BloggPartner
Abby Larsson -


Utbildning dag 1

2012-06-19 @ 23:38:32 Business

Känns bra att vara tillbaka i nagelskolan igen! Jag har saknat det otroligt mycket, och denna gången vidareutbildar jag mig i speciallistutbildningen med akryl. Har jobbat med gelen i 2 år och akrylen är helt underbar!
Vi började med att få våra produkter som ingick i utbildningen, det är bättre änjulafton! Jag går akryl och Isabella gele. Jag fick först testa mig fram till rätt mix av vätska och pulver, då gjorde jag bollar och la på tippar för att se om jag hade för blöt eller torr mix. Efter några få bollar fick jag till det.

Därefter började jag skulptera naturella och därefter franska i reverse, jag har redan tekniken att jobba med pensel och fil. För mig går det snabbt! Längtar till imorgon, då ska jag göra naglar på Bellz och hon på mig.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback