Annonser från BloggPartner
Abby Larsson -


Utbildning dag 3

2012-06-21 @ 17:28:00 Business

Idag var det glitterdag! Alla möjliga sorters glitter stod framdukat, inträdet till glitterbordet var att göra en nagel på varandra inom 30 min. Jag tog 15 min på mig, score! Jag använder ingen lampa längre mer än i slutet när glansen ska härda i 2min, så den tiden slipper jag eftersom akrylen lufthärdar.

Därefter lärde vi oss blandningsförhållandet med glitter, i gelen vet jag redan men i akrylen är det viktigt att det är rätt mått annars håller inte det på kund sen. Vi satt och filurade med alla glittersorter, dust, flitter, hexagon, splitter osv. Sen kom min smula Emelie med REQ Skånes maskot- REQ Tyra! Emelies söta dotter som snart blir 5 månader.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback