Annonser från BloggPartner
Abby Larsson -


20 dagar till jag får nycklarna

2012-03-12 @ 14:53:46 Glamorous day

Jag hinner verkligen inte med att blogga, trots att jag har appen i mobilen. Blogga på bussen, på toa, på lunchen..- Jag sitter i telefon flera timmar varje dag och behöver min egentid ibland. Jag får helt enkelt blogga när jag har en lucka, typ som nu.

Som sagt flyttar jag snart och jag börjar bli klar med inköpslistan, jag kommer säkert missa alla småsaker som förlängningssladdar, batterier, påsar osv. Det svider mest att jag måste köpa en ny dator, en bärbar som jag kan asa med mig fram och tillbaka.

Fint besök av mitt charmtroll Zackarias i helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback