Annonser från BloggPartner
Abby Larsson -


Jag brukar älska måndagar

2012-03-05 @ 16:42:55 Glamorous day

Men icke idag, vi har suttit på arlset i skolan mellan 10-15.30 och dessutom en fet håla i mitten. Blir så frustrerad, vi lär oss verkligen ingenting! Ingenting! Bara sitter på arslet och lyssnar på våra förvirrade lärare som inte har koll på någinting. Kan lika bra ta studenten nu, jag lär väl ändå inte lära mig något nytt på den lilla tiden om jag inte gjort det på 3 år.

Dags att bli lite mer positiv, mammis kommer hit och ska bli av med sina gråa hårstrån. Därefter ska jag sätta mig och djupdyka ner i div inredningskataloger.


Har inga färska bilder på mig, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback